söndag 3 januari 2010

Mitt bästa loppisfynd

I tisdags lyckades jag göra ett riktigt fynd. Det hela började med att jag skulle åka till en affär, men väl på plats märkte jag att butiken jag skulle till hade flyttat. Istället fanns nu en second hand affär.
Jag blev positivt överraskad ty jag gillar loppisar. Jag gick in och strosade en aning och kom slutligen fram till möbelavdelningen. På håll kunde jag se ett stort, vitt linneskåp som bara stod där och såg så ensamt ut. Jag gick fram och letade reda på prislappen och blev en aning förvånad….. 125 kr. Hmmm, de måste ha glömt en nolla, tänkte jag och letade reda på en expedit. Expediten bekräftade priset och jag slog till. Det här var en riktigt bra affär med tanke på att jag har varit ute efter ett liknande skåp. Jippiiiiiii!!!!!

2 kommentarer:

  1. HEj!
    Gud va kul du skaffat blogg. ÄLSAR dina bilder, herregud du borde göra barnböcker!! Jag kan skriva, så kan du teckna. =)
    Å du bara måååste tipsa mig om second hand butiken där du fyndade detta skåpet, vilken är det jag inte vart i? =)
    Komer följa din blogg för du skriver precis om sånt som jag älskar.
    Ha det gott, kram Johanna (Aggas mans brors sambo.. =) )

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Johanna. Affären du söker finns mittemot Netto, nära Bike, motrocykelaffären. De har bra priser och har man tur kan man göra riktiga klipp.

    kram
    Edyta

    SvaraRadera